lørdag 19. november 2011

2 julekort til og bursdager

 På mønsterarket med julestjerner på står det God Jul i de lyseste rutene,
så da tenkte jeg at det ikke gjorde noe om bildet dekker mesteparten av kortet.
For da trengs det liksom ikke noe mer stæsj for å vise at dette er et julekort :)
Jeg tror jeg er fri for julestjernearket nå, og det synes jeg er litt synd...for jeg likte det veldig godt..
I tillegg er jeg visst fri for røde ark også, så vi får se hvor mange flere julekort det blir til messa.
Men det trenger jo ikke være rødt på selv om det er julekort, og jeg trenger jo heller ikke å selge bare julekort på messa.. -for det er jo folk som har bursdag i disse juletider også ;)
Det vet jeg alt om - selv har jeg bursdag i slutten av denne måneden, mens begge mine arvinger har bursdag i begynnelsen av desember (ja, jeg har samlet oss godt..).
Da jeg var barn synes jeg det var kjedelig å ha bursdag så nærme jula, og det ble jo slettes ikke noe bedre det året jeg ble 18 år.. Alle de andre i klassen min hadde jo fått lappen og kunne gå ut på byen lenge før meg. Også presterer jeg å gjøre det samme mot mine barn.. Men vi gjør det beste ut av det, det er jo ikke akkurat verdens undergang :)
Nyt resten av helga - det skal nemlig jeg!

Ingen kommentarer: