onsdag 11. mai 2011

Konfirmasjonskort i lilla til jente

I forrige uke hadde jeg et innlegg hvor jeg fortalte at jeg hadde solgt et konfirmasjonskort til gutt, som jeg egentlig hadde tenkt å bruke selv. Og da jeg skulle lage nytt, så endte det med at jeg laget et kort til en jente.. Men nå er guttekortet laget :) Dere får se bildet av det når konfirmasjonen er overstått! For som dere ser, så er dette et jentekort.

Jeg gikk egentlig ned på hobbyrommet bare for å rydde litt der, jeg er nemlig veldig god til å rote når jeg leker meg med papiret der nede.. Men ryddingen ble utsatt.. -det var mye artigere å lage ett kort i stedet :)

Liker du å rydde, eller finner du heller på noe annet spennende hvis sjansen byr seg?

2 kommentarer:

Lille`s hule sa...

Dettan va nyyydelig Anne :)
Klæmz

Vigdis sa...

Nydelig kort!

Alt e mer interessant enn å rydde. Alt, bortsett fra vasking...