mandag 18. oktober 2010

Strikkegalskap..?

Jeg tror jeg har fått ett snev av strikkegalskap...værtfall tror jeg at jeg er passe gal som har begynt på dette prosjektet, jeg med min tålmodighet...
Det skal bli ett pledd til lilletuppa. Et skikkelig mykt og deilig pledd! Jeg bruker et garn som heter Parma Exclusive...

Og pinner nr.9.
Rett og slett fordi det må gå fort fremover, ellers er det stor fare for at jeg blir lei og legger det bort leeenge før det er ferdig. Så får vi se hvordan det går..

De små tova-tøfflene som jeg begynte på når jeg var ferdig med de store, de ble jeg faktisk ferdig med på kun to dager :) Jeg har bare ikke fått tatt bilde før nå..
Tipper de er passe til foten til en 3-4 åring ca.
Så enten blir de gitt bort i gave, eller så får de ligge på vent til lilletuppa vokser i dem.



2 kommentarer:

HusmorDronninga sa...

For et herlig garn!
Her går det også i tjukke pinner om det skal strikkes noe.. Sånne evighetsprosjekter vil vi ikke ha ;)

Cathrine Nicoline sa...

Heisan

Så koselig å snakke med deg på butikken :)
Det pleddet så helt hærlig ut.
Ønsker deg en flott dag !'

Klem Cathrine N