onsdag 14. juli 2010

En liten oppmerksomhet


Jeg og min venninne Lille laget en gruppe på facebook som heter Kort dilla, det er en gruppe hvor de som er glad i å lage kort kan bli medlem. Akkurat nå har vi tatt sommerferie, men vi prøver å legge ut skisser til forskjellige kort hvertfall ett par ganger i måneden som gruppas medlemmer kan tolke på sin måte. Det er veldig spennende å se alle de forskjellige kortene som stammer fra èn og samme skisse :) Med gjevne mellomrom har vi en loddtrekning hvor èn av de som har levert får en liten oppmerksomhet fra oss.
Denne gangen var det min tur å sette i sammen noe. Etter mye grubling på hva jeg skulle finne på, så endte vinneren opp med denne kurven jeg har laget. Jeg fylte også oppi kurven diverse ting som kan brukes til å dekorere kort med.
Hun ble veldig glad da hun fikk den i ettermiddag :)

Ingen kommentarer: