søndag 20. juni 2010

Skole-avsluttning


På fredag var jeg på en super-flott avsluttnings-tur sammen med min lille mann. Tenk at han er ferdig med 1.klasse...
Fadderklassen deres var også med, og de hadde bakt kjempe-gode kanelboller som de delte ut som dagens lille overaskelse :)
Ungene delte ut en liten pakke til lærerene sine, og sang så fint Da klokka klang. Det var ikke fritt for at de to damene ble en smule rørt da nei.. ;')
Alle ungene var veldig interessert i dyrelivet på stranden hvor vi var, de fanget tangsprell, krabber og jeg vet ikke hva..

Er egentlig ganske rart å tenke på at min "lille" gutt er blitt så stor at han skal begynne i 2.klasse til høsten...synes dette skoleåret har gått utrolig fort!
Å til høsten er de ikke de minste på skolen lengere, da begynner en ny epoke..

1 kommentar:

Vigdis sa...

Stilig bilde! Det var en kjempekoselig tur :)
Jeg har nettopp også lagt ut bilder...